Seminar om CRM, analyse og e-Post

Seminaret gir deg innsikt i verktøy slik at du kan bygge lønnsomme giverrelasjoner. Oppfølging med fagdager for deg som vil lære mer. Vi har hentet inn Elisabeth Kilberg Skallevold fra Vergil, sammen med Erik Poppe, Oddbjørg berge og Tore Gullaksen fra bring Dialogue, for å vise hvordan CRM, analyse og epost kan gi nye muligheter i markedsarbeidet.

Mange møtte Elisabeth Kilberg Skallevold på DNB NOR’s organisasjonsseminar, hvor vi fikk innblikk i hvordan salg og kundeutvikling i elektroniske kanaler kan bidra til flere og mer lønnsomme giverrelasjoner. Nå kommer hun igjen, og denne gang sammen med Tore Gullaksen i Bring Dialogue som vil presentere hvordan CRM-tenkning kan øke lønnsomheten. Erik Poppe fra Bring Dialogue vil gi innsikt i hvordan analyse kan bidra til å finne de rette giverne og utvikle dem til å bli lønnsomme.

At epost kan være en lønnsom kanal vil både Elisabeth og Oddbjørg berge fra Bring Dialogue vise oss mer om.

Bruk av analyse og CRM kombinert med e-post kan gi nye muligheter i markedsarbeidet. Elisabeth står bak NettVekst i samarbeid med Bring Logistics og Webgruppen og ikke minst Epostskolen sammen med Bring Dialogue.

Husk at det koster inntil 8 ganger mer å skaffe en ny kunde som å beholde en gammel. Noe  å fundere på?

Starten går fredag 5. mars med et halvdagsseminar og blir fulgt opp med fagdager innen hvert tema.

Mer informasjon og agenda kommer snart.

Påmelding til seminar: ryfetten@somo.no

Legg igjen kommentar