Blindeforbundet først ute med Webstamp i Norge

Det er stort fokus på bruk av sosiale medier i innsamlingsarbeidet, men det finnes få konkrete verktøy. Webstamp er bruk av sosiale medier til innsamling i praksis. Blindeforbundet er først ute i Norge og lanserer i løpet av kort tid. Så langt har 22 organisasjoner sluttet seg til i Sverige. Webstamp er tuftet på innsamlingens grunnregel:
Litt fra mange og mye fra få.










Webstamp er sosiale mediers «Kinderegg» for innsamling!
Din organisasjon oppnår tre ting:

  • synlighet
  • kontaktinformasjon fra giver – samtykke til kontakt
  • inntekter
  • Givere kan vise sitt engasjement på en kul og lettvint måte. Dette er hverdagsfilantropi med lav terskel. Vi forventer at det å frankere e-posten sin med digitale frimerker blir meget populært. Delt glede er som kjent dobbelt glede!

    Digital relansering av julemerker

    Vi snakker i prinsippet om en digital relansering av julemerker til helårsbruk. Stadig flere mennesker ønsker å vise engasjement i hverdagen gjennom hverdagsfilantropi. Webstamp er løsningen. Organisasjoner kan få både skreddersom og standard Webstamp. Fast innsamling gjennom året, eller kampanjer. Jul, påske, valentine eller fasteaksjon. Her finner du og din organisason mange muligheter. Les mer om Webstamp på www.webstamp.com

    Bildet nedenfor er ment som inspirasjon og glede. Det blir neppe lenge før vi ser noe tilsvarende i virkeligheten, for eksempel frankering av sms med Webstamp. Hva tror du?

    1 Kommentar til Blindeforbundet først ute med Webstamp i Norge

    • Genialt produkt! Jeg få assosiasjoner til Obamas valgkampanje frem til seier. Han klarte å mobilisere «mange små» og fikk disse til både å engasjere seg i valgkamparbeidet og gi støttebeløp etter egen evne. Summen av alle småbeløpene ble nok til å drive en stor og slagkraftig valgkamp. Og vi så jo hvordan det gikk … :-)

    Legg igjen kommentar