Seminar og fagdager om CRM, analyse og e-post

Seminaret gir deg innsikt og verktøy slik at du kan bygge lønnsomme giverrelasjoner. Det blir oppfølging med tre tematiske fagdager for deg som vil lære mer.















Vi har hentet inn Elisabeth Kilberg Skallevold fra Vergil, sammen med Erik Poppe, Oddbjørg Berge og Tore Gullaksen fra Bring Dialogue, for å vise hvordan CRM, analyse og e-post kan gi nye muligheter i markedsarbeidet. Salg og kundeutvikling i elektroniske kanaler kan bidra til flere og mer lønnsomme giverrelasjoner.  
Seminaret og fagdagene vil:   

  • presentere hvordan CRM-tenkning kan øke lønnsomheten
  • gi innsikt i hvordan analyse kan bidra til å finne de rette giverne og utvikle dem til å bli lønnsomme
  • vise at e-post kan være en lønnsom kanal
  • vise at bruk av analyse og CRM kombinert med e-post kan gi nye muligheter i markedsarbeidet
  • Starten går fredag 5. mars med et halvdagsseminar som blir fulgt opp med tre fagdager (moduler) innen hvert tema.   

    Pris   

    Det blir stykkprising der du kan delta på kun seminar og/eller fagdag (er).   

    • Seminar, kr. 500,-
    • Fagdager, kr. 1900,- stk
    • Seminar + alle fagdager, kr. 5000,-

    Sted: 

    Seminar og fagdager arrangeres på Frivillighetens Hus, C.J. Hambros Plass 5, Oslo. 

    Vi tør påstå at dette er markedets beste og rimeligste tilbud for deg som jobber med inntekter og givere!   

    Interessert? ryfetten@somo.no

    Hva?
    Seminar som gir organisasjonene innsikt i hvordan CRM, analyse og e-post kan gi nye muligheter i arbeidet for å bygge lønnsomme giverrelasjoner, med oppfølging gjennom 3 hele fagdager innen hvert tema.   

    For hvem?
    Markedsfolk, generalsekretær og alle som har interesse av økt lønnsomhet.   

    Hvorfor?
    Bruk av analyse og CRM kombinert med e-post kan gi nye muligheter i markedsarbeidet.
    Lønnsomme giverrelasjoner kan gi mer stabile og frie inntekter enn offentlig støtte.
    Nye kanaler gir nye veier til nye og eksisterende givere. Er det givere i en kanal bør organisasjonen ha kunnskap til å utnytte mulighetene.   

    Hvordan?
    3-delt workshop med case, faglig påfyll og praktisk jobbing.   

    Program for seminar 5. mars: (forbehold om justeringer)   

    09:00 - 09:45  Case: «Redd Småfuglene» + valg av inntektstrategi:   

        1) Øke offentlige inntekter   

        2) Øke verdien på eksisterende givere   

        3) Finne nye givere   

    Det store bildet – nye kanaler, nye muligheter:   

    Verdien av CRM-tankegang/verktøy og analyse som grunnlag for relevant og lønnsom kommunikasjon. Inspirasjon til e-postmarkedsføring.   

    09:45 - 10:00  Pause   

    10:00 - 10:30  CRM   

    10:30 - 11:00  Analyse   

    11:30 - 12:00 E-post med et blikk på analyse og  CRM for å binde det sammen.   

    12:00 - 12:40  Lunch   

    12:40 - 13:40  Gruppearbeid. Kursledere bidrar aktivt i gruppene.   

    13:40 - 15:00  Presentasjon av gruppeoppgaver med diskusjon og tilbakemelding.   

    15:00 - 15:30  Oppsummering og avslutning   

    Tre fagdager etter seminaret   

    • 12. april: Fagdag CRM
    • 19. april: Fagdag analyse
    • 26. april: Fagdag e-post

    Legg igjen kommentar